Skogsmullar

Tog typ femton försök att få till den där rubriken rätt på min iphone. Fakking rättstavning!

Dagen efter tävlingen fick Freddan inte göra något speciellt, jag var sjukt trött eftersom jag hade jobbat och F rejsade i hagen med sina småpojkar så han njöt till fullo av att bara bli ompysslad.
Nu har jag bara ridit ut i tre dagar, ÄNTLIGEN, varav en dg bestod av galoppintervaller. Hehe första och andra dagen hade jag stora problem med bromsen, har inte kunnat rida ut på typ en månad och galoppera mycket, så min kära lilla westernhäst skrek YEEEHAAA och bara satte av. Utan broms. Har varit slut i armarna (får inte göra en normal halvhalt med benen för då betyder det YEEEHAAA) men idag kunde jag bromsa i alla fall. Bra.
Imorn har jag bokat en riddejt med Linda och hennes bautabicke och vi ska ut och typ bara galoppera. Har jag sagt att jag gillare? Galoppera alltså.

På fredag ska jag ha en hoppdejt på SRK med Sofie och Linda! Sofie har flyttat från vårt stall så Freddie no more have a girlfriend and a toyboy. Och vi saknar dom supermycket så vi tvingar oss på dom ändå <3.

Nu ska jag sova.


Kommentarer
Sofie Berglund säger:

SAKNAR ER OCKSÅ!ses i morgon :D

2013-03-28 | 08:56:58
Bloggadress: http://sofieberglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback