Uteritt

Igår dejtar jag och Freddan som sagt Linda och hennes vita springare. Det blev en skön uteritt bort mot Bornsjön och tillbaka, på kanske 1 timme. Hästarna var väldigt pigga och bralliga så de fick galoppera av sig rätt bra!

Hade hunnit fixa allt annat i stallet innan så när vi ridit fick F sin SlobberMash och sen äpplen i vattenhinken hehe. Undrar om jag är en poppis matte?

Kvällen spenderades i soffan med god mat och Joel, jag somnade väll på samma ställe vid halv 10 tror jag. Pigg tjej!

Idag blir det stallet lite senare, jag pappa och Freddan ska iväg till SRK och träna för Bo Österlund kl 20!
Äntligen lite träning! Är typ 4 månader sen jag hoppade för Pontus.
Pepp pepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback