Tävlingar vår 2013

Har anmält till våra tre första tävlingar det här året.
Har inte riktigt bestämt mig angående klasserna ännu men med lite träning och självförtroende så ska det mesta gå.

9/3 - Södertälje RK 110 cm

16/3 - Botkyrka RK 110 cm + 120 cm DEBUT!

23/3 - Södertälje RK 110 cm + 120 cm.

Jag har börjat hitta ridningen nu på distanser med F. Jag tycker han känns så stor och tror han är större än vad han är så jag backar honom istället för att våga rida framåt på distanser. Nu ska jag aldrig göra det mer, och rida bra och med mer tempo och action.
Väljer att testa 120 inomhus då dessa anläggningar har fibersand och stora ridhus, och banbyggarna bygger vettiga banor.
Längtar tills de riktiga tävlingarna börjar nu, har varit iväg på två P&J på SRK och man blir så motiverad!

Kära bloggreaderz, när startar er tävlingstermin om ni tävlar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback