Springa så snabbt att man börjar skratta

Idag hade jag och bästa Sofie bokat riddejt! Vi drog ut med kärleksparet, en rätt lång runda blev det med massa prat, garv och helt sjukt snabba galopper. Gick så snabbt att det typ nästan var läskigt. Sjukt kul tyckte både vi och pållarna som typ brände i allt vad dom kunde (nästan).

Dagen började i alla fall bra, så härligt väder var det också! YEY!

Bokade också tid idag för att typa upp mitt Boj släp, min pappa och storebror följer med till grisen imorn och byter påskjutsbroms så är det klart till vecka 10! Sen ska släpet kontrollbesiktas då också. Liiite tråkiga pengar, allt går väll på 1500:- i alla fall men nödvändigt! Ska bli skönt att få allt det där gjort!

Nu sitter jag på jobbet och dricker jordgubbste. LMF!!!


Kommentarer
Sofie Berglund säger:

hahahaa full fart! Polly bara "men asså släääääpp miiiiig" det går för långsaaaamt :D

2013-02-23 | 01:59:05
Bloggadress: http://sofieberglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback