Jävla skit

Var på väg till stallet idag på E4an vid kungens kurva när en lastbil i filen bredvid mig bestämmer sig för att han ska lägga sig i min fil. Han var från England så han satt på fel sida och körde och såg inte mig i hans döda vinkel så hans vänstra framkant kördes rakt in i min bil och hakade fast mig, så att jag helt plötsligt körde skänkelvikning (det här är ju ändå en hästblogg) i 90 km/h. Väldigt obehagligt när bilen sen började kränga och jag hann typ tänka "fakk nu går det åt helvete" men sen lyckades jag komma loss och han typ fakkade upp resten av min bil. Jag klarade mig bra, blev sjukt chockad efteråt men har bara lite ont i en axel, är inte ens säker på att det är på grund av bilolyckan. Bilen är det sämre med, vi får se om dom lagar den eller ej.

Var vääldigt skönt att komma ut till stallet sen, till världens finaste häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback