Jag räknar tre fyra fem

Asså den där rubriken kom bara upp när jag skulle skriva en. Ingen aning om hur eller varför men lär ju ha skrivit det nån gång under fyra år på den här datorn.
 
Hur som, jag och Sofie packade in våra hästar/ åsnor i släpen och drog till Södertälje och hoppade idag.
Satte upp en oxer, ett räcke längs diagonalen och sen ett smalhinder på andra långsidan.
Rullade på dom lite hur som vi ville, gjorde det till en minibana.
I början hade jag lite sämre galopp än vad jag ville ha, men sen kom vi igång. Freddie får lite attityd när jag har spö, dels för att han är lite spörädd och dels för att han egentligen är ett sto.
Men det är bra att det blir lite action på honom, vill ha lite mer fighting spirit!
 
Sista hindren jag hoppade låg på 1.30m, känns som att han bara skuttar över. Tycker också att han tar tag i hindren bättre, han har fått fram nosen lite bättre dessutom nu när jag rider på ett vanligt tredelat bett. BIG LIKE.
Så. Var snälla mot mig nu, och njut av mitt snygga flygplan som skuttar över småhinder!
 
 

Kommentarer
Ponnydressyr säger:

Det ser bra ut :)

2013-02-17 | 01:13:56
Bloggadress: http://ponnydressyr.se
Siri säger:

ni är bäst ba

2013-02-17 | 13:52:06
Bloggadress: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback