HEJ 2013!

Hej hej!

Jag är världens sämsta bloggare tror jag. Men när freddan gick på halvfart på sin lilla vintervila så fanns det inte så mycket roligt att skriva.

Nu är vi i alla fall igång igen!
Varje vända jag är ledig från jobbet (kobbar alltid 4/5 nätter och är sen ledig lika många) så åker jag till Södertälje ridklubboch rider i deras stora, fina ridhus och hoppar ordentliga hinder. Hemma på gården har vi ju bara en litet ridhus med varierande underlag så det är helt underbart att komma till ett stort ridhus!

Imorn styr jag och Sofie våra släp dit och ska hoppa. Har hittat en ny växel i freddans galopp som har lite mer trumvirvel effekt. Ska köra min sportbil med den växeln imorn tänkte jag.

Nästa vecka är det P&J på SRK igen, funtar på om man ska åka dit och testa en 1.20m... Vore kul, har tränat på dom höjderna nu och F skuttar fortfarande bara över, ser sjukt lågt ut, HEH.

Yeye imorn ska jag tvinga Sofie filma så ni får bevis på hur coola vi är.

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback