Nu luktar det bajs ute

Ni vet när snön smälter så luktar marken så himla äckligt? Tycker allt luktar bajs hela tiden.
Det här var en liten onödig parentes bara.

Idag försov jag mig cirka 3 timmar. Skulle gått upp vid 10 men valde att vakna vid 1 istället. Bra där.
Åkte till Lyckås och provade Ariat skor, helt underbara. Får se vilken modell det blir sen. De rear ut Devon Pro III (tror modellen heter så), ord. pris är 2400:- men är nu nedsatta till 1499:-. Haffa om ni tänkt köpa, det är dom med gel i och lite högre klack!

Sen drog jag ut till stallet, red ut och galopperade mycket med Linda och Bicke. Sjukt kul och kul med grymt sällskap, fick känna på lite brall!

Imorn ska F få massage, det lyllot. Jag ska hinna rida innan det, på söndag ska han ridas ut igen och på måndag ska vi till Södertälje och hoppa med bästa Sofieee!

Nu är jag hos mamma och pappa, har fått i mig mat och ska glo på lets dance med te och glass! Kan inte klaga ;)

Vi idag! Hade min nya jacka på, så skön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback