GE MIG PLZ

Här är två täcken jag vill ha. Egentligen är det Freddie som har visat dom för mig och typ tvingat mig inse att jag också vill ha dem.

Det översta är från Trust, ett stalltäcke med 400g fyllning och extra stoppning vid manke för att hästarna ska få en större bogfrihet och undvika skav.
Pratade med Stina Warg om dem på Södertälje sist och hon är jättenöjd med dem också.
Finns på Sharpman och kostar ca 1500:-.

Det andra är ett fleece täcke från Comfort Zone som heter Lapel.
Ser bara sjukt mysigt ut, är varmt och jag gillar att man kan a bort maggjorden. Då kan man ha det både i transporten och när mb rider fram på träning/tävling.

Vill ha ett marinblått.
Finns på Sharpman för ca 1300:-.


Kommentarer
Siri säger:

billigt och bra

2013-04-08 | 13:31:55
Bloggadress: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback