FINALLY

Får grovt dampanfall när blogg.se inte har fungerat för mig på en vecka och när det väl gör det och jag har skrivit ett långt inlägg så försvinner allt. DEEEEERP.
Psykbryt.

Aja. Får ordbajsa lite tills jag blir nöjd igen.
Är fortfarande sur.

På min födelsedag fick jag iaf fina och bra grejer;

Vita Animo Nimo ridbyxor
Två tävlingsschabrak från Equiline
Dy'on tyglar
Pengar till ett Comfort Zone täcke
Matkuponger (haha fett bra)
1900kr
Pengar till Ariat ridskor

Fett bra grejer! (Eeeeeh hästnörd?)

Den senaste veckan har Freddan galopperat ute mycket och trimmats på utebanan. Han har gått sjukt bra tills idag när jag skulle ta några högre språng inför imorn. Freddan fick damp över att hoppa högt och gav mig några resor till månen och tillbaka. Bara han hoppar så imorn är jag nöjd HEHEH.
Sen får han gärna vara lite kontaktbar mellan hindren.

Imorgon är det tävling i Rimbo, startar 110+120. Blir en lång dag då allsvenskan går mellan mina klasser. BRA PLANERING. Tur att jag har med mig mami och papi och dessutom ska bästa Siri, Sara, Sofie och Linda dit så jag har många jag ska hinna kela med <3.

Om det inte går att publicera det här inlägget ska jag avliva blogg.se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback