Trött i kroppen

Tjaba tjena!

Igår red jag ut med två kompisar, skön ridtur men massa snack och garv och mycket lätt sits träning i trav och galopp. Kommer att ha fetaste benmusklerna snart!

Idag stog lite hoppning på schemat, men både jag och Freddie kändes ganska matta så blev några språng bara så red jag markarbete också. Kände att jag inte hade så mycket ork i kroppen för att rida ordentligt, kanske är vädret, lite sömn och mat. Imorn får killen vila, vi ska ta en promenad och sen stå och gosa tänkte jag. Blir nog bra för båda oss!

Nu är en grej äntligen på väg hem till mig, hoppas verkligen att den hinner komma den här veckan! Ni får se vad det är så fort paketet har kommit!

Nu är det jobb, ska bli bjuden på tacos av le baws och har fått en avokado förrätt än så länge. Hehehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback