Stress

Klev av från min jobbvända imorse = ledig fem nätter. Skulle gått upp klockan 11 men lyckades stänga av larmen så jag vaknade vid halv 3 istället. Grym start. Drog till stallet, mockade och började borsta på den lerigaste hästen i hela världen. Hans man är helt stel av lera, så han får gå så, orkar inte fixa till sånt varje dag. I alla fall så ringde min planerare klockan 17:18 och frågade om jag kunde jobba inatt. Så jag tog det, 12 timmars övertid kaboom. Har så torrt om cash så det kan behövas sen.

Har ändrat lite i min tävlingsplanering också, kommer att hoppa avd B i kommande tävlingar bara för att det typ kostar hälften av avd A. Och då jäklar ska vi minsann vara felfria.

Hade tänkte trimma på banan men eftersom att det blev jobb så halade jag på Krickan och Lando ut och galopperade snabbt i uppförsbackar, sjukt kul! Har aldrig galopperat så snabbt på Freddie, inte han heller tror jag, hehe. Sen var han riktigt mjuk och fin i kroppen, och väldigt taggad. Mötte en stor älg igen också. Och en gubbe som var tvungen att blåsa förbi oss på landsvägen i hundra knyck. Han pekade dessutom FU åt mig, då blev jag galen. Jävla jubelidioter det finns där ute.

Får se vad jag gör imorn, förhoppningsvis blir det något skutt på banan men vet inte om det är för blött.
Puss på eeer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback