Stövlar

Jag behöver verkligen ett par nya ridstövlar!
De jag har nu har några år på nacken, de är omklackade och båda dragkedjorna är bytta/ lagade flera gånger. Nu hållermin högerstövel på att knacka ihop, inte så kul. Och, som sagt, köpte jag dem för flera år sen, så de är både för korta och för säckiga, även fast dem har haft stövelstöd i sig.
 
Jag älskar att kolla på snygg hästutrustning och snygga ridkläder, så jag har spanat runt lite och hittat några kandidater. Det blir inga nya stövlar ännu på ett tag, först ska jag köpa en tävlingskavaj, vilket inte är billigt om man vill ha en från Animo. Crap.
 
Här är de snyggaste jag har hittat, i lite olika prisklasser. Jag vill att de ska sitta riktigt tajt, speciellt runt vristen. Vill ha ett par stövlar som är nätta i foten, de får inte se klumpiga ut.
 
1. Mountainhorse Supreme High Rider.
 
 
2. Parlanti Miami (SNYGGAST!)
 
 
3. De Niro -The Rose (Helsvarta)
 
 
De Niro - Roberto
 
 
 
Kära ni, vad har ni för stövlar? Hopp/ Dressyr, Mönster/ Lack?
 
 

Kommentarer
Stina säger:

ÄLSKAR Parlanti Miami, sååå snygga! Har just nu ett par Tretorn som jag tycker ser lite för "klumpiga" ut på tävling....

Svar: Ja de är så stilrena! Men dom kostar ju också :-) Finns ju så sjukt mycket snygga stövlar, men jag gillar nog de klassiska mest! :)
Klara Friberg

2012-09-20 | 10:35:56
Bloggadress: http://stinaagnas.blogg.se
melinda eriksson säger:

Säger som ovan, Miami modellen är så snygg! Vill också ha nya... Har ett par MH Venice som jag knappt använder köpte för snart två sedan o har säckat ihop dom med... ;P Köpte däremot Falsterbo stöveln när det var så billiga på Skara men inte supersnygga direkt!

Svar: Ja, visst är dom? Skara säljer Falsterbo stöveln nu igen, grym stövel att ha hemma när det är geggigt men tror jag sparar den tusenlappen! :-)
Klara Friberg

2012-09-20 | 20:23:42
Bloggadress: http://melindaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback