Startlistor

Åh tänkte jag, fett bra att tävla på MRS j helgen där det inte är så många starter. Tills jag vaknar idag och får se startlistorna.
Startar som nr 2 i 1m, har sen typ 40 starter efter mig i samma klass. Sen är det avd B med typ 30 starter och i 1.10m som är efter det startar jag som nr 27, alltså i slutet. Jag orkar inte vänta för länge, har så svårt att tagga om, speciellt om vädret inte är bra.
Håller tummarna för att det inte regnar på söndag, om det gör det stryker jag mig nog från första klassen eller ändrar om klasserna till avd B istället.

Velar fortfarande över vilket bett jag ska rida på... Om jag ska ta pelhamet första starten eller testa igen med det tredelade... Ingen som har ett Nathe Flippanbett som ni vill bli av med?
Är det någon som förresten vet hur storlekarna på deras bett är? Dom har ju bettskivor på, Freddies raka pelham är 12,5 , hans Nova bett är 13 osv. Undrar om han skulle kunna ha ett Nathe med rak flexistång i 13,5...?

Nu ska jag ut och rida min prins!


Kommentarer
Sara säger:

Eh ja har start nr 40 i min första klass, 33 st i avd B, och sedan start nr 80 i nästa klass. (Runsten)

Det är mer synd om mig, hahaha :D

2012-09-05 | 19:32:55
Bloggadress: http://ussing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback