Jag måste känna att jag är kapten på mitt eget skepp

Dagens plan är att rida lite på banan, ska lägga fram lite trav och galoppbommar tänkte jag. Det här med att trava över hinder är lite av ett mysterium för Freddie, han förstår inte riktigt vad det ska vara bra för. Som den sanna invandraren han är så ska ALLT hoppas, tänkte försöka ändra det lite idag. Tänkte lägga upp en linje med två bommar/ kryss och försöka klämma in så få vs många språng jag kan emellan dem.

Sen ska Linda som har en ung hopphäst i mitt stall få testa Freddie, se vad hon tycker om honom. Ska bli kul att se honom när någon annan rider, får semin hon känner det jag känner av när jag rider honom.

Just nu tvättar jag mina tävlingskläder, kan vara bra att ha lite framförhållning. Blir nervös när jag tänker på tävlingar, samma sak om någon jag känner tävlar. Blir lika nervös då, hehe. Nästa tävling är om två veckor, då ska vi vara fit for fight!
Hade tänkt köpa en ny kavaj vid nästa lön men fick en oväntad utgift så den kanske får vänta, skit.



Kommentarer
Siri säger:

omg gör verkligen alltid så i duschen <3

2012-09-16 | 22:10:28
Bloggadress: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback