I staden växer inga blommor

Hejhejhejej

Jag och Freddie har rejsat idag. Eller njae, har galoppjobbat i 20 minuter i olika tempo. Jag var ganska trött sen, när vi värmde upp på väg ut till åkrarna stog jag i lätt sits à la Pönta och det sög redan då i traven. Efter galoppen var min kära sportbil riktigt taggad och jag fick övertyga honom att det faktiskt finns en gångart som heter skritt, gick ganska dåligt. Han skulle takta och trava istället, blev ju inte bättre av att han visste att vi skulle hem. Mötte Linda på bommenvägen, så sällskapade med henne, vi travade ett bra tag i lätt sits. Ungefär då dog mina vader, har så jävla ont i dom nu. Men jag ska bli bäst tills nästa gång jag tränar för Pönta.

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Smorde in F med lite liniment och på med en varmt skönt täcke och så fick han typ ett kilo äpplen innan jag drog.

Nu ligger jag hos mina päron och har matkoma. Har tryckt i mig ca 1,5 kilo tacos med en liter guacamole till. Älskar när jag fortsätter äta fast jag är mätt. Har ätit en glass nu också.

Freddie måste alltid klia huvet efter ett ridpass. Bästa han vet. Tvångstanke. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback