Hejhwjhwjwh

Idag ska jag åka och köpa hästfoder i Tungelsta (helt fel håll för mig, hehe) och sen åka till stallet och försöka mig på att klippa Fredronovich. Han har inte speciellt lång päls men det är dags nu - kylan börjar komma och vill kunna ha ett ofodrat stalltäcke över natten och under skaltäcket i hagen. Plus att det är snyggt och vill passa på nu när jag är ledig. Har ingen aning om hur han kreagerar, han var ju helklippt när jag fick hem honom men dom kan ju ha pleggat honom också. Vi får se hur det går!
Ska köpa ett tunt Amigo täcke idag om jag hittar, brukar kosta mellan 200-300 kr. Värt. Sen måste jag köpa olja också till le machine. Sen ska jag och Frida rida ut en stund, F ska bara få jogga av sig lite, imorn blir det nog bara en promenad tror jag.

Ska se om jag kan få med mig lusern och E-vitamin också.

To be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback