Dagens flygrutt

Freddie gick riktigt bra på banan idag, sökte sig neråt med en gång och Aáskändes mjukt och fin i sidorna. Satte upp en linje på 24 m mellan två kryss, varierade mellan 8 och 5 språng några gånger. Travade lite upphöjda bommar, vilket han gjorde bra idag, även om han är i bommarna lite. Mycket hjärngympa för min utländske prins det där! Red tillsammans med Lindorna, glömde helt bort att Linda skulle testa F idag, vi tar det en annan dag! Nu är vi taggade för Pönta träning imorn!

Glömde också att ta en bild på bettet. Jag är dålig.


Kommentarer
Yasmine säger:

sv; Tack! Tanken var ju att skriva målande så ni skulle förstå hur snurrigt det såg ut på den tiden jag hade den hästen, så såklart tar jag inte illa upp ;)

Jag måste också vara framme och berömma så fort jag ser något bra, senast idag råkade jag stanna utanför en box i tältstallet och började prata med en tjej som jag tyckte hade så fin häst (men den var lite busig) Hon blev nog lite förvånad när jag frågade hur det gick och blev helt engagerad i hennes ritt så var tvungen att förklara att jag red precis efter henne och lade märke till henne för att hon hade så fin häst :P

2012-09-16 | 21:29:41
Bloggadress: http://yasminesriddagbok.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback