Dagens flygplan

Åkte till stallet och tog in hästarna idag, hjälpte henne som hade intaget egentligen. Mockade och lyckades snacka bort massa tid med goa Linda. Jag är expert på att vara långsam i stallet, det finns alltid någon jag kan snacka bort massa tid med eller gosa med min fina pojke. Hakade på Bella i stallet som skulle ut och klättra en liten sväng med en av deras hästar, blev mest snack under ridturen hehehe. Sen fixade jag foder, skrubbade vattenbaljan i hagen och fyllde på och tömde mitt skåp. Ska få ett nytt skåp imorn antagligen, men det är mindre. Tur att jag inte har super mycket grejer än så länge hehe.

Sen lyckades jag äntligen åka hem, haha, åkte till mamma och pappa och planerade in lite tävlingar framöver.

Har anmält mig till en regional 1.10m på Drevinge den 30/9, åker dit och hoppar en avd A bara. Tävlingen går på stall Compass som ägs av min mammas barndomskompis, superfin anläggning!

Sen blir det kanske två tävlingar i oktober och två i november. Jag jobbar ju två helger i rad och sen är jag ledig två helger, så det gäller att planera. Hoppas på att komma iväg till både Södertälje och Runsten på pay&jump i vinter också eller om jag inte kan åka på någon av tävlingarna vi tänkt.

Imorn ska jag rida ut med bästa Frida!
Och rida lätt utan stigbyglar hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback