Candylovah

Dagens ridpass bestod av att klättra upp och nerför berget och trava i låg form på grusvägarna, passet blev på 40 minuter ungefär!
Freddie var väldigt pigg och låg på lite för mycket i början, men jag gillar att han har bra bjudning ute så får göra mycket halvhalter. Kändes inte som att han hade träningsvärk från igår men det var nog skönt för honom att sträcka ut lite i klättringen.

Min lilla hästpojke älskar godis och allt som han kan äta, han stod uppbunden utanför boxen när jag mockade efter ridningen och åååh va han ville ha uppmärksamhet. Tillslut kunde jag inte motstå den här söta blicken att han fick ett äpple.

Visst syns det att han älskar MIG väldigt mycket när jag kommer med en sån här i handen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback