Världens bästa häst

Fick ett stopp idag, på b-hindret i kombinationen. Kom för snett in och gå skylla mig själv, red sämsta tänkbara väg och absolut tvärtemot pönta-filosofin. Men min hästbäst hoppade fett bra, va i något hinder men det gör inget så länge bommen låg kvar. Såklart HEH.

Han hoppade grymt och jag slarvred men det viktigaste idag var att inte riva och det gjorde vi inte så jag är fett nöjd med min muskelbulle.

Sirpiski har filmat med sin värsting Mega hd fakking kamera så ni och jag får snällt invänta film från henne, tror det är så bra upplösning att man till och med kan se mitt snor i näsan. Sjukt bra. Inte snoret alltså. Ni fattar.

Stolt över min lilla apa som svingade sig i lianerna idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback