Södertälje imorn

Woop woop imorn lastar jag min herre i hästfinkan och drar med traktorn till SRK för att lätt leka runt en regional 110. Vi ska även heja på Sara och hennes gråa invandrare Zamiro och pussas och snora ner Siri.
Sen ska jag rida bra också och min Fiero ska förhoppningsvis lyfta på framtassarna. Thats mah plän.
 
Idag har jag och sportbilen gasat ute med Linda och Bikke. Det var jättekul och Freddie galopperade som en galning så att det rann vatten från mina ögon. Det smakade salt.
Det var jättekul och sen var det suuuupermegasvårt för min åsna att skritta. Vi taktade istället för att det uppenbarligen är mycket roligare och c00lare. Sen var vi jättenöjda när vi kom hem, jag klippte hovskägget på min ardenner och duschade benen. Jag fixar honom imorn eftersom att han går ut i hagen en timme imorgon så han lär hinna bli ganska lerig på den timmen. Smörjde resten av le gear och packade in allt i sadelskåpet. Får se om jag orkar knoppa imorn, han är ju snyggast i det men vi får se om jag orkar. Han är nog fin utan med sin ponnyman på alla sidor om halsen som finns.
 
Nu har jag varit hos mamma och pappa igen och ätit middag. Jag och mamma åt choklad också. För typ fjärde gången den här veckan. Ska bli smal. Sen har vi spelat spel och terrat alla våra katter. Mys,
 
Nu är jag hemma och dricker en kopp te och ska kolla lite igen på hoppningar från SRK. Är fett nervös över att banan kommer att vara svår imorn. Måste komma ihåg att våga rida lite framåt på linjerna, då går det nog bra.
 
Puss och heja på mig och Freddan imorn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback