Sjukis

Helhelhellu.

Jag är typ sjuk. Har fått världens förkylning så jag är konstant täbbt i näsan, har ont i öron och hals, huvud och har feber. FML. Är typ aldrig sjuk, händer max en gång om året.

Igår gick jag en pw med Freddie, han tyckte det var skönt och jag tyckte det var jobbigt för jag hade dunjacka. Sen kollade jag på PW träningen, alltid lika lärorikt, och så pratade vi om tävlingen i helgen och tittade filmer.

Idag vaknade jag och var mest sjuk och det var jättesynd om mig. Åkte till stallet och fixade allt och red ut och klättrade och sen fick F galoppera av sig lite ute. Sen vart jag typ sämre, fett konstigt HEH, så åkte hem till mins föräldrar och svullade i mig mat. Är varken hungrig eller känner smak men vet att jag måste äta och vet att det smakar gott. Sen drack jag te. Kände absolut ingenting. Fett obehagligt.

Imorn skulle jag vilja hoppa lite studs inför fredag, el madre och padre följer nog med och hjälper mig fixa åt min gyllenbrunt faluröda åsna. De älskar honom lika mycket som jag, så de får skämma bort honom lite. Häromdagen köpte de 20kg morötter till honom. Bortskämda barnbarnet.

Idag har jag varit vaken typ 7 timmar, så ska gå och lägga mig nu så att min kropp kan bekämpa äckelsnoret i min näsa.

Heidooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback