OPPA GANGNAM STYLE

Nu när allt bara är lerigt, dagarna går i ett (fast nu är jag ledig i en vecka woop woop!) och har typ inget att skriva om. Blir knappt några träningar för Pöntish den här månaden för att jag inte har så mycket cash, och det kostar rätt mycket att träna för le profet. Sen kan jag typ inte shoppa något heller förutom hästmat, det har jag redan tragglat några inlägg om så det är ju inte så spännande. Det finns sååå mycket saker jag vill ha, men måste vänta. Eller önska mig i julklapp sen, HEHE. Ett par stövlar kanske...?

Snart kommer vår nya bil också, kulkulkul! Har redan förvarnat pappa att både bil och släp ska stripeas med Team Friberg. Så.

Igår vilade som sagt mitt monster. Idag red vi ut med sällskap och klättrade och dampade i galoppen, vilket betyder att man studsar omkring åt alla håll och springer som en hetsig giraff med huvet. Imorn ska vi i alla fall rida på banan, ska hoppa några få språng kanske. Vi har ju alltid hinder framme hos oss, vilket gör att när man rider där och sitter på en hoppglad invandrare, så tror hästens lilla valnötsnjure att man ska hoppa. Varje gång man TYP vänder upp mot ett hinder. Så nu ska han äntligen få ta något skutt, men det blir nog lite studs serier tror jag. Så han blir lite rapp i tassarna (inte hovarna).

Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback