Movietajm

Här kommer filmen från igår!
 
Regional 110 A:0/A:0 - 7 fel (en utbrytning, 3 tidsfel)
 
Asså Freddie hoppade sjukt bra den här rundan. Han var i lite på frambommen på sjuans oxer, men annars pillade han inte något på bommarna. Han var jäkligt på, han försöker dra iväg själv innan vissa hinder men farten har får då efter tar några språng att fånga upp så jag höll i honom istället. Sen klantar jag mig verkligen big time till kombinationen, fel galopp och fel vinkel då jag inte tog ut svängen i linjen ordentligt. Freddie drar gärna lite åt vänster i sprången också, så jag var sämst där. Ajabaja inte göra om någonsin igen. Annars tycker jag att jag har en fett fin häst. Vad tycker ni?
 
TACK BÄSTA SIRI FÖR FILMEN PUSS!
 
 
 
 Sätt på HD kvalle och börja dippa era chips.

Kommentarer
sara säger:

cp fina

Svar: IIIH <3
Klara Friberg

2012-10-15 | 21:28:58
Bloggadress: http://ussing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback