Lite snabbt bara

Dagens tävling känns mest positiv! Jag red ganska bra, satte F i skiten en gång där jag helt missbedömde ett avstånd, men vi klarade det ändå.

105 fick vi åtta fel, red bra och han var bara rent allmänt långsam och slarvig med frambenen. Nu börjar hårdträning, för 105 ska han fasiken kravla sig över felfritt om jag rider som jag ska - vilket jag gjorde.

110 fick vi fyra fel, rev första hindret. Bajs. Var en jättelåg oxer, kom lite nära, men inte så farligt och han drog med sig frambommen. Han försökte typ inte ens rädda situationen, som han sen gjorde vid hinder 4.

Är lite besviken över att han är så orädd om sina framben, nu ska vi hoppa mycket studs och snacka serier så det blir lite trumvirvel action på min häst. Annars var det en grym skillnad från förra helgen, så mycket bättre!

Filmer imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback