Hopptävling Sollentuna RK

Ja jag har ju redan dragit resultaten för er, tänkte skriva lite om klasserna bara.
 
Lokal 105 Avd B bed A
 
Kändes riktigt fin här. Tycker han slarvar på de hinder han river, speciellt trean som var en bra oxer, men han är alldeles för långsam i frambenen. Banan flyter på bra, hinder 7 river han också, där tycker haf också han slarvar, fick ihop honom bra på den distansen men ändå med tryck, men det räckte tydligen inte.
 
Annars en bra runda, min kära kuse måste bara bli lite mer rädd om sina ben.
 
 
 
 
Lokal 110 Avd B bed A
 
RIVER FÖRSTA HINDRET! Sämst. Kommer lite nära men hindret var så långt och drev verkligen ända fram, då får han faktiskt lyfta på tassarna när det DESSUTOM är ett stigsprång. Kolla vad som händer på hinder fyra, missbedömde avståndet helt, och han räddar mig verkligen. Varför inte ta i lite mer på ettan, jag har mer förståelse för om han river hinder fyra. Sen flöt allt på bra, skit också, hade gärna haft en nolla där. Så hinder fyra är verkligen katastrof, tur att det var ett räcke. Men annars så red jag på lite mer i den här klassen, kändes riktigt bra även fast det känns som att man flänger runt banan. Men så har jag ju en sportbil med batman mössa också. HEH.
Sen så skriker både jag och domaren åt ryttaren efter mig inför sista hindret som var kombinationen, då hon var mitt i den när jag skulle hoppa, tur att jag är fett iskall och köttar den felfritt ändå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback