Hejhehhejehj

Tjaba.

Idag börjar jag jobba så gick upp lite tidigare då jag skulle ta in alla hästar. Mockade och gjorde allt sånt jättesuperduberkuligt först och sen fick alla gå in. Gulliga Eva som har en unghäst i mitt stall hjälpte mig så skrittade vi ut i solen sen. Red barbacka med ridtäcke, sjukt mysigt. Freddie var pigg och mjuk och ville gärna springa/ takta men han fick jobba lite i form istället så då blev han nöjd. Han kommer aldrig bli någon skogsmulle den där hästen hehe, han vill jobba alldeles för mycket för att bara gå rakt fram på långa tyglar. Min lilla belgiska chokladbit <3

Sen gosadd vi lite och åt massvis med äpplen innan jag åkte hem.
Min häst älskar coca cola, är det någon annan som har ett djur som är besatt av något speciellt? Har testat bananer men de hade tydligen äcklig konsistens.

Nu håller Siri på att fixa filmen från igår så snart kommer den. Bring the chips och dipp och titta på min fina häst sen.

Puss på Siri!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback