Älskar ZOO apor. Godiset alltså.

Sjukt gott, har ätit några till frukost, som efterrätt.

Idag är det molnigt (ovaaanligt) och jag ska få sällskap på en uteritt av Astino och hans medryttare Madde idag!
Igår hoppade vi studs på banan med Bella och Lennart (älskar namnet). Byggde upp fem hinder längs med långsidan som vi rullade på. Höjde i slutet upp två hinder i mitten lite högre, hästarna fick verkligen tänka till och vara lite rappa. Fett kul hehe. Freddie var riktigt duktig, tror han fick lite mjölksyra mot slutet, härligt! Vi kom i galopp och efter att ha hoppat gjorde vi en liten volt tillbaka på kortsidan, satte dom på rumpan och hoppade direkt. Gick riktigt bra! Nöjda skrittade vi av ute med en paus under alla äppelträd.

På söndag är det tävling! Avanmälde från Södertörn och ska åka till Haningebygden istället och skutta runt 100 och 105. Synd bara att de inte hade 110 men det här blir bra ändå, så hoppas vi på någon nolla i helgen!

Nu ska jag dricka te och vira in mig i en filt i soffan!


Kommentarer
Siri säger:

Jag ska stå och sända ut massa kärlek när du rider, därför kommer du nolla

2012-10-18 | 19:10:07
Bloggadress: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback