Worms

Igår avmaskade jag min lilla fransk talande fyrbening med en gul pasta. Jag stod på en pall och var snabb som en gepard = Freddie märkte inte det gula äcklet som sprutades inne hans mun. Mina föräldrar stod bredvid och gjorde även dem en avledande manöver för att dra åt sig uppmärksamheten. Efter att ha svalt det mesta fick han ett gott grönt äpple att mumsa i sig. Har insett att jag köpt en storhäst med en aptit som en utsvulten shetlandsponny. Han älskar allt man kan äta.

Nu är ert dessutom dags för träckprover i vårt stall. Nu tog jag bajs från Freddie innan avmaskningen, känns skönt att få veta att han blir helt "clean" so to speak... Avmaskar ni era hästar innan bete?

Finaste bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback