Trailer kamera

Eftersom att jag inte visste hur mycket släp Freddan har åkt i Belgien/ Holland så ville jag köpa en kamera att ha inne i släpet. Även om jag har ett rejält och stabilt släp så kan man ju känna rätt bra när fyrbeningarna rör på sig där bak, då känns det skönt att faktiskt kunna se vad som händer utan att behöva stanna.
Nu stog älgen lugnt och bra där bak (tycker det är skitkul och sött att se när han parerar svängarna i kameran hehe. OBS! Jag kör skit mesigt med släp så inga räsersvängar!) men det var guld värt att se honom.

Det är alltså en backkamera jag köpte på Biltema för 999:-! Lätt att installera (eller... Det var min bror som gjorde det, jag är sjukt otekniskt) och den gav en bra bild! Rekommenderas som fään!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback