Ridbyxor

Tidigare har jag haft alla möjliga märken på ridbyxor, allt från Hööks CRW till Pikeur.
Nu har jag ett par crw, som är för stora och slit-o-släng byxor,
sen har jag två par från John Whitaker, grymma! Dock är de rätt långa i benen, har stl 38 och jag är ändå rätt lång med de är lite för långa för mig...
Men mina favoriter är absolut Animo!
Minns ej vilken modell jag har men de är blåa i softshell material och är knäskodda med Animos supergrip system.
Sjukt sköna byxor att rida i och ha på sig överhuvudtaget, det enda negativa är priset.
Jag har redan siktat in mig på ett par Animo i jeanstyg som är wunderbara, men jag vill gärna ha ett par från Kingsland också...
Det är mycket man vill!


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback