Orättvist

Jag har haft den värsta dagen i mitt liv idag. Aldrig har jag varit så orolig och nervös. Sov i tre timmar inatt och grät det första jag gjorde när jag vaknade.

Det är inte förrän de händer en själv som man inser att livet är så jävla orättvist.
Har aldrig haft en större sten och ångest som lättat från mitt bröst som idag vid halv 4, då vi fick ett positivt besked.
När jag orkar kanske jag kan dela vad jag går igenom med er som läser här.
Det finns inget som kan förbereda en på ett sånt här besked. Och man kan aldrig aldrig aldrig förstå hur det känns förrän man är här.

Ville bara skriva av mig lite.
Vill bara vända mig själv ut och in och ta din smärta.


Kommentarer
sara säger:

KRAM

2012-05-28 | 16:05:35
Bloggadress: http://ussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback