Livet

Här är det tyst och tomt. Jag vill inte riktigt dela med mig om vad jag och min älskade familj går igenom just nu, men samtidigt vill man så gärna skriva av sig och typ få svar på varför det här hände oss. Men svar lär vi aldrig få och det här är något som jag fortfarande är väldigt chockad över, det är svårt att ta in att det har hänt.

Annars jobbar jag på, även om jag tycker att det är väldigt jobbig just nu. Freddie rids, klättrade i skogen idag, kan ha varit första gången som älgen gick över en sten. Kändes så. Men han klampade på med öronen framåt och det gillas. Min fina häst. Just nu läggs fokus på att få upp herrns flås och ca 3 dagar i veckan blir det markarbete med bommar/hinder så att vi blir riktigt samspelta och jag hittar en bra hoppgalopp, samt ser avstånden bättre. Sen ska F få en till vaccinspruta om typ 2-3 veckor och sen kanske vi kan starta en tävling/p&j på en låg skojig höjd.

Ska försöka få med syster ut till stallet någon dag och fota lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback