Hoppning!

Idag for jag iväg och köpte ett par svarta Soft Up stigbyglar, nu är utrustningen snart "komplett" (kan den ens bli det...?), idag stig nämligen ridning på schemat! Hoppade lite tillsammans med en tjej i stallet, en serie med studs, ett galoppsprång till en oxer, ett galoppsprång fram till nästa studs. Gick riktigt bra, han ruskade lite på sig efter de första gångerna, han tyckte det va riktigt kul! Blev lite väl taggad ett tag men han är, återigen typ den mest positiva hästen jag träffat! Inte en tvekan någonstans, allt är kul och han jobbar gärna...

Sadeln är jätteskön att rida i, har smörjt in allt först med tvål och sen med fett så att allt ska bli riktigt fint. Är så nöjd, freddieboy också! :-)
Efter passet fick han bada lite, stå och torka medan jag gjorde annat. Nöjd häst!


Kommentarer
siri säger:

hwhwhhehehehehe.



Det går sjuuuukt bra. Den är så jävla fet alltså, både jag och Larsa fucking loves it.

2012-05-14 | 09:23:53
Bloggadress: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback