Dagenz Freddieboy

Idag blev det uteritt igen med en kompis. Lite slöridning, skrittar typ fram i en evighet men det är nice ändå! Idag var herr Brun väldigt pigg, låg på rätt bra i dom snabbare gångarterna. Han tycker att hästen jag ridit med är läskig när han viftar med svansen, F tror antagligen att den andra hästen är en återupplivad dinosaurie som ska äta upp honom. Gulligt! Red på Nova bettet idag igen, tror han trivs på det... Han är så mjuk i munnen så jag tycker han gått bra på båda betten jag ridit med hittills. Det andra är ett tredelat sötmalmsbett.

Varför jag inte skriver så mycket på dagarna är för att jag jobbar natt, så på dagarna sover jag och är i stallet/ försöker få tid hemma med min kille och katterna. Det som är nice är att jag jobbar max 14 pass i månaden... Woop woop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback