Dagens ridpass

Idag sken solen, var helt perfekt varmt för att rida, me and freddan loves very much!
Vi red ut och värmde upp och sen jobbade jag på vår än så länge mjuka grusväg med fattningar. Sist hade jag sporrar för att få tydligare hjälper, men det rider jag inte med till vardags så idag testade jag utan. Och hästapållen gjorde exakt som han skulle ändå! Han blir lite väl taggad till slut, även om jag sitter lugnt och fattar så studsar han nästan till slut haha. Är lika kul varje gång att rida, vill helst typ aldrig sitta av... Min fina åsna!

När vi travade av frustade han så nöjt så, till slut satt jag och breflinade för mig själv av självbelåtelse hehe!

Testade även att rida på nya Nova bettet idag, gick riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback