Tävlingsklar

Hurra! Från och med idag är Fiero-D'L tävlingsklar på pappret! Vet var ute och gav honom andra sprutan mot hästinfluensa idag, skönt att ha det gjort! Linda i mitt stall ska till Vallentuna den 30/6 med sin unghäst och jag tänkte faktiskt haka på! Åker dit och hoppar en 1m avd B bara för att jag är så nyfiken på hur han är på tävling. Det enda jobbiga är att vår ridbana är helt uppharvad; djup och tung så det går inte att rida där just nu. Hoppas dom plattar ut den snart så att jag kan hoppa en del innan vi ska åka. Ska försöka komma iväg också till en större ridbana för att hoppa bana på ett annat ställe också innan. F har varit sjukt cool hittills, inte tittat på en enda sak. Eller jo, upphöjda cavalettis men antagligen har han aldrig sett det förr för första gången fattade han inte alls varför vi ställt så många små hinder så tätt ihop ;-)

Idag har jag tagit hem hästpasset också och scannat in det som behövdes för licensen. Hoppas allt godkänns den här veckan! Min ryttarlicens är redan godkänd, har ju Fredrik som alltid är en klippa på Runsten! Ja, kommer tävla för Årsta runsten numera! Har jag några klubbkompisar som hänger här på bloggen kanske?

Fan nu vill vi tävla jag och Freddie!

Ledsen F idag efter ridtur med åska och regn:


Kommentarer
Siri säger:

Eeeh jag!!!



Jag ska kolla utomlands, tänkte börja med att höra med samma ställe där du köpte din åsna. Han har alltid så fina hästar som inte kostar en förmögenhet hehehehe.

2012-06-21 | 10:41:08
Bloggadress: http://lamints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback