Tävling Vallentuna Ridklubb lokal 1m

Gick upp i ottan för att försökagrå in kräket i hans älskade släp, hehe. Knoppade lite snabbt och borstade av honom, på med täcke och alla skydd och sen iväg. Tog väll typ 10 min att få in honom. När han fattar att vi tänker lyfta in honom om så behövs så ger han med sig, hehe.
 
På tävlingsplatsen skötte han sig super! Han har stor med förr ;-)
Började beta med en gång och var superlugn. Skrittade fram med lite trav och sen gick jag banan, som bestod av 8 hinder. Tre oxrar ur skarpa svängar och lite tittiga hinder, kul bana. Underlaget var bra också.
 
Resultat: blev en felfri runda! Han sökte verkligen hinder oclyssnade riktigt bra! Är så nöjd med min guldhäst!
 
Bilder kommer samt film!

Kommentarer
SÄR säger:

Grymma! Läntar till filmen :D

2012-07-01 | 14:19:42
Bloggadress: http://ussing.blogg.se
Siri säger:

KAN DU LÄGGA UPP DEN DÄR JÄVLA FILMEN DÅ?!

Svar: Hahah min dumma ifåne fuckar upp det hela tiden! :-(
Klara Friberg

2012-07-01 | 21:42:12
Bloggadress: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback