Tävling imorn

Imorgon bitti går jag och min papi upp tidigt för att åka till Vallentuna Ridklubb och hoppa 1m avd B. Hoppade flygplanet igår och det gick helt awesome, så jag känner mig ganska lugn. Mitt mål med tävlingen är att ha kul (mellan jag går och spy för att jag är så nervös) och att inte få någon vägran. Hittills har jag inte känt ens en tvekan på hinder med Freddie men man vet ju aldrig med tävlingshinder osv. Känns som ett lagom mål för första tävlingen.
 
Över natten var jag nere på landet och torvade stallet, satte upp sadelhållare, uppbindningar osv. Blev jättefint! Får fota sen när F väl är på plats.
Men, imorn kan ni kolla resultat på equipe.com , jag tror att jag lär starta runt kl 10.
Fick hjälp av pappa i stallet, han hjälpte till att packa släpet osv medan jag red, duschade, klippte kronrand osv och flätade man och svans på F! Tog på ett tunt täcke på över natten för att undvika bajs/kiss marinerad häst så imorn bitti behöver jag bara rulla upp knopparna, borsta lite och sen packa in hästis med bubbelplast så kan vi lasta sen!
Hoppas kräket går in fastän jag kommer vara asnervös.
 
Nu ska jag sussa, håll en tumme för oss imorn!
 
 
My love
 
 
 

Kommentarer
sara säger:

Lycka till, går säkert galant! :D

2012-06-30 | 09:25:13
Bloggadress: http://ussing.blogg.se
Lina säger:

Kräket? Skulle aldrig kalla min häst för det :) även fast de är ironi antar jag

Svar: Hehe klart det är ironi, han är min guldklimp!
Klara Friberg

2012-06-30 | 18:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback