Licens

Satt inatt inne på TDB och skulle registrera mig och lösa licenser. Först stod det att jag inte hade grönt kort, så jag mailade ridsportförbundet i Stockholm och bad dem fixa det. Sagt och gjort, imorse hade jag fått mail att det var registrerat! Efter matchen ikväll tänkte jag köpa häst och ryttarlicens, så allt är klart. Fick fota några sidor i passet, behövs ju chipnr och massa annan shit... Den här veckan ska Freddan också få sin andra spruta i grundvaccinationen!

Tävlingstaggad Freddie!


Kommentarer
Caroline säger:

SV ja det är i färgen nut, det är en mellanbrun färg, mörkbrun är för mig nästan svart. Det har knappt mörknat någonting i färgen genom åren:)

2012-07-05 | 22:49:03
Bloggadress: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback