Jobbigt

Livet känns fortfarande väldigt tungt. Råkade publicera ett inlägg om vad jag och min familj går igenom, skrev det mest för att skriva av mig och spara det, så några av er hann nog läsa.
För er som inte gjorde det så är det så att vi nyligen fick besked om att min bror, 24 år, har en hjärntumör. Allt gick väldigt snabbt, dagen efter beskedet lades han in på neurocentrum på KS i Solna och dagen efter opererades han hela dagen. Nu är han äntligen hemma igen efter en stor, lång och farlig operation, stygnen är borttagna och han mår efter omständigheterna bra.
Nästan hela tumören är borta och snart får vi besked vad för typ av tumör det är.
Tycker att livet känns äckligt jävla orättvist.

Freddie går på bra, mycket fokus på att få upp flåset och min avståndsbedömning... Snart ska han få sin andra vacc och sen ska vi kanske komma ut på en lokaltävling...
Dagen övning blev travbommar och galoppbommar. När jag plockade bort bommarna släppte jag honom lös i ridhuset och då följde han mig som en hund. Älskar verkligen min otroligt snälla och sociala häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback