Frånvaro blablabla

Tjoho!
Har försökt mobilblogga senaste dagarna (hinner typ inte sitta framför en data de dagar jag jobbar) men appen har fuckat ur och vill inte samarbeta.
Med Freddieboy går det bra, vår ridbana är som kvicksand just nu men skall fixas i eftermiddag. Måste ju kunna hoppa ordentligt. I stallet har vi ett pyttepytte ridhus där jag fick välja att rida igår då jag måste skutta lite hinder innan tävlingen nästa vecka. Tog in två sockerbitar och skuttade över efter att jag värmt upp ute i le nature där man kan fräsa på lite. Måste säga att jag var helt sjukt nöjd med min ponny igår, han var så samlad och duktig! Sen blir det lite svårare med avstånden när det måste vara så kort galopp (ridhuset är typ 10x20m) då jag inte kan samla mer när jag känner att vi kommer fel, utan kan bara trycka på och det är jag inget bautafan av heller. Men what ya ganna do?
Idag ska jag ut till stallet nu på förmiddagen. Mina två katter flyttar ner på semester till landet hela sommaren idag med mamma och pappa, så ska hjälpa dem att flytta ner massa saker. Jag hakar även på över natten för vi ska åka och köpa stolp, aggregat, stängsel och hållare och börja bygga hage! Vi ska väll börja fixa med utebox nu också om vi hinner, annars börjar nog pappa med det själv. Ska bli så kul!
Men först ska jag och F ut och rejsa galopp på gräsremsorna!
image description

Kommentarer
Siri säger:

Ge mig tips!!!

2012-06-24 | 09:22:32
Bloggadress: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback