Det går segt...

Ah vad dålig jag är på det här! men det är lite tråkigt att blogga när sidan inte är fixad, måste fixa snygga pics till en header asså!
Hur som helst, Freddie går bra nu, är rätt pigg, jag mixtrar lite med hans foder nu då jag fått gratis prover på Pavo hästfoder!Mumin häst äter allt i sin väg (igår försökte han äta en hovkrats - mupp) så han slänger i sig vad som!
 Hoppade härdagbarn, försöker fortfarande få kn någon slags avståndskänsla, men Freddie sabbat det lite när han leker flygplan och hoppar 10 meter åt all håll som finns. Jaha, han är sjukt hoppglad och otittig i alla fall så vi ska hoppa lite två dagar innan tävlingen pålördag. Efter tävlingen åker vi till stallet, Freddie får gå ut och chilla med sina dudes i hagen medan pappa och jag packar, städar ur boxen osv för sen åker vi ner till landet med F! Lånar mina grannars stall som har två nybyggda boxar och så har jag, pappa och lillebror stängslat två hagar. Pappa ska åka och köpa torv imorn och ett antal balar hö då F kommer stå inne på nätterna.
 
Var nere på landet häromdagen som sagt och köpte då ett flugtäcke från Bucas som den bortskämde hästen får ha när vinden står stilla i hagen. Han kände sig as snygg när vi provade det.
På onsdag kliver jag av min jobbvända och tänkte ta en sväng upp till Stockholm ridsport och shoppa lite saker jag "behöver". Hehehehe. Älskar att handla hästgrejer!
 
Bild på flygplanet i sitt nya täcke
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback