CWD

Igår fick jag min cwd förbygel, men när jag öppnade paketet blev jag lite besviken... Hade fått fel modell och färg! Shit happens men det var lite tråkigt när man sett fram emot att få den. Ringde butiken idag och får självklart byta till rätt, kommer ta en storlek större också till min bauta giraff.

Igår var F utan täcke i hagen och passade på att gå på spa där helinpackning med lera ingick. Stod och borstade i en evighet innan jag började skymta hans riktiga färg... Idag hade han täcke på men hade gjort ett gott försök ändå! Trodde jag köpt en fin tävlingshäst som inte gillar att bli smutsig, men hade lite fel där...
Idag blev det en tur över berget och lite galoppjobb på det. Svettiga skrittade vi sen hemåt och då möter vi en älgko som springer rakt mot oss. Både jag och F sket i brallan kan man säga. Som tur är vek den av, och jag fick veta att min häst kan gå i en ruskigt gungig passage hehe.

Imorn kommer tandläkaren ut och ska kolla Freddie om han har några elaka hakar någonstans som klämmer. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback