Blablabla

Shulululu! Idag öste regnet ner på väg till stallet, när jag kom dit lös solen. Tre sekunder senare öppnar sig himlen totalt och det öste ner i fem minuter. Sen sol. Mysko väder alltså! Debelevenhet alltså perfekt för att ridbanan skulle bli omöjlig att rida på på vissa delar. Värmde upp mig pigga hurtbulle ute mdd mycket tempoväxlingar och halvthalter. Går sådär med halvhalterna i galoppen ute för min bruning vill gärna brassa på lite hehe. Sen red jag rätt intensivt på banan i 20 min, lite basic jobb där med med fattningar och jobba med sin höger bak.
 
Imorn drar jag till le stable med systeryster för att hoppa bana. Kan vara bra att testa på innan tävlingen tänkte jag. Hehe. Innan åker vi och shoppar lite så att vi iallafall är sjukt snygga på lördag!
 
Le åsna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback