Pad eller inte pad?

Nästa vecka tänkte jag beställa en Mattes fårskinnspad från Skara Hästsport för att ha när vi hoppar. Har funderat om jag ska ha en från just Mattes eller Medi-Lamb men fårskinnet på Mattes håller mycket bättre kvalitet, och ska de va fluff ska det vara det finaste fluffet! ;-) Sen är jag ju sugen på nya träns, vet flera som jag vill ha men alla kostar skjortan, så man får ta något då och då, hehe. Gillar HG's lackträns i mörkbrunt, och så vill jag gärna ha ett Dy'on. Det jag gillar med Dy'on tränsen är att man kan kombinera med olika nosgrimmor på ett smidigt sätt, de har grym kvalitet och är ruskigt snyggt sydda. Det enda som är lite dumt är att deras färg Nut är lite för ljus för mina grejer, men det borde ju mörkna lite om man smörjer in det ordentligt. Sen ska det inhandlas ett ulltäcke (för tävling) till hösten, jag vill ha fler schabrak och tänkte faktiskt specialbeställa från Equiline. Frågan är bara hur man ska kunna bestämma vilka färger man ska ha, hehe. Vad tycker ni är roligast att köpa i hästväg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback