Nya skor och regn

Jag har haft semester i snart två veckor och inte en enda dag har vi sluppit regn. Även om vi haft fint väder en del så har det varje dag kommer åtminstone liiite regn. När kommer sommaren? På riktigt? Imorse åkte jag och pappa till hovslagaren med Freddie vid 9, Freddie var superduktig när vi lastade både dit och hem. Nöjd matte! Hoppas att det kan vara för att vi känner varandra bättre nu, han kommer alltid och gnäggar när jag ropar i hagen och vi leker lite följa john osv. Älskar min bruna prins, är så glad att jag hittade min drömhäst! Sen har han ju såklart lite hyss för sig ibland (gillar att sno saker och kasta iväg dem hehe) men det gör honom bara charmig! Nu ska vi iväg och slå lite bollar på Skavsta golf i någon timme och sen hem och rida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback