Fan vad jag vill åka till Falsterbo! Titta på fina hästar och shoppa asset av mig! Har ju en del grejer jag "behöver" heheh. Får i alla fall min cwd förbygel hemskickad från Falsterbo snart, iiih vill ha den nu! Lite fler saker jag vill ha/ behöver inom en snar framtid; Mattes fårskinnspad, nya träns (vill ha ett Dy'on som tävlingsträns), fler benskydd, schabrak i mängder (gärna Equiline/ RG Italy/ AS), täcken (bl.a Dy'ons korta ulltäcke i marin) och så vill jag ha nya stövlar, ny ridhjälm, fler animo ridbyxor osv. Mycket man vill ha, man borde fan vara gjord av pengar! Idag red jag och F ut och blev dyngsura i regnet! Haha min fina häst älskar att rulla sig i lera men hatar att bli riden i regn. Han böjer in huvudet och ser så ansträngd ut med öronen rakt ut. Min söta gullegris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback