Tävlingar

Inplanerade och anmälda tävlingar än så länge är två stycken! Två helger i rad åker vi och nästa helg är den första!
 
1/9 Lokal Märsta RK
1m och 1.10m (debut!) och debut i avd A
 
9/9 Lokal/ Regional Mälarhöjdens RS
1m och 1.10m avd A
 
Är så taggad för tävling!
Behöver egentligen köpa nya tävlingskläder - Vill ha en ny kavaj (Animo) och ridbyxor från samma märke. Sen är jag sugen på ett marinblått set av Equilines bling kollektion (schabrak och huva). Sen när det börjar bli kallare i höst skulle jag vilja ha Dy'ons ulltäcke i marin, mysigt och så fint!

Men tillbaka till tävlingarna; Min plan är att rida nolla i alla klasser. Få en bra rytm och galopp genom hela banan, och om det blir omhoppning försöka satsa lite där det går. Vi får se hur det går, men min superdupermegabästa bruning kommer göra allt för att vara felfri - får vi något fel är det pilotens misstag, så det är upp till henne att skärpa sig, hehe ;)
 
 
Hjärta dig.
 

Kommentarer
Siri säger:

Det kommer gå fett bra.

Svar: It better do. Och du får sätta dina nollor snabbt så du kan gå upp i avd A och fajtas med moi und fredrono! <3
Klara Friberg

2012-08-26 | 22:04:34
Bloggadress: http://lamints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback